Gå til innhold

Rockford Fosgate T1 vs Pioneer TS-W3001D4


Anbefalte innlegg

å anbefale noen en sub er jo litt vanskelig, alle har jo vær sin smak, du kan like gjerne synes at den RF subben låter bedre en den pioneer subben, men kan å like den bedre en RF også, så dette er veldig vanskelig. så den beste måten er nok bare å prøve får jeg tror at disse subbene står veldig likt, men den eneste måten man kan si d på er jo å prøve de i samme bil med samme utstyr. lykke til med handelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den klarer å drive to stk 3000watt'ere?

Var på torshov, og han jeg snakka med der mente jeg burde ha en stk monoblokk til hver sub :?

Også sa han at de hadde en tendens til å brenne opp disse pionersubbene pga at det var konkuransesubber :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den klarer å drive to stk 3000watt'ere?

Var på torshov, og han jeg snakka med der mente jeg burde ha en stk monoblokk til hver sub :?

Også sa han at de hadde en tendens til å brenne opp disse pionersubbene pga at det var konkuransesubber :?

Jeg har to stk av forgjengeren til disse pioneer subene, og de tåler mye juling! Og tviler egentlig på at den nye serien skal være dårligere.

Er meget fornøyd med hva pioneer har fått til de siste årene, men synes forsterkerne deres er litt overpriset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hei jeg har prøvd begge å vill si de er gansk like der .. men jeg vil anbefale deg å gå in på ebay.com å se etter forsterker . en 1000w rms mono blokk fra RF får du til 3000 ferdig hjem på døra .. norsk pris på den er over 5000 ... å den kan jeg love deg klarer 2 av de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...