Gå til innhold

Sykt e30 Widebody-kit selges!

Stian Børresen
 Share

Anbefalte innlegg

Det ser ut som jeg får lite tid til å bygge bil fremover grunnet omskolering å da blir stylinga solgt.

Dette er virkelig noe for den som vil skille seg ut eller bygge en råtøff banebil!

Dette er en meget solid styling og ikke noe tynt glassfiber tull. Veldig bra støpt!

Bilder finner man i denne tråden;)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=77304

PS. Ikke de beste bildene men man ser hva det er. Har også massevis av e30 deler til salgs i en annen tråd.

Bud ønskes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha en meter brei felg da;) var på gatebil på mantorp i fjord, der var det en e30 med sånt genesis-kit. han hadde 205 breie dekk sikkert 7.5" felg... det var to spacere som var sveisa med et 20 - 35cm rør imellom bak å sikkert 15 - 20 foran... en ting er belastningen på hjullageret men tenk på hva som skjer i ytterkant av forhjulet når du svinger! Det vil ikke snu om sin egen akse som det skal gjøre, det vil flytte seg no helt sinnsykt langt framover på ytterhjulet...

Ihvertfall den i sverige var grisestygg men dette så litt bedre ut. skulle jeg lagd no så breit så skulle jeg lagd forstilling med dobble A-armer (triangelarmer) å fått på normalt breie hjul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bytte forstilling og bakstilling til noe breiere, det har jeg lest at har blitt gjort på andre prosjekter men det koster jo såklart.. Ellers trenger du bare 12-14" breie bakfelger med rett innpress.

Framme kom jeg fram til 12" bredde sånn ca. Så du får jo en helvetes kant på felgen kan du si:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...