Gå til innhold

Bygger anlegg i 525TDS E34


Anbefalte innlegg

  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Vel, nå har d seg sånn at denne gamle karen her :wink: ........... begynner på skole 06 jan (anleggsteknikk) så da går d iværtfall ikke fortere med stereon dessverre, d hadde vært skikkelig gøy å fått kommet på konk til våren, men nå blir d ikke så allverden til tid da jeg blir mye borte, men er d noen i braskereidfoss området, som er villig til å hjelpe meg med div ting, som feks et sted å stå (iblandt) så hadde d vært kjempe morro :D kan jo selvfølgelig være behjelpelig med tips,råd og en hjelpende hand jeg også.

så sånn ser d ut for tiden nå dessverre.

gjør selvfølgelig noe når jeg har tid, men er redd d ikke blir så mye av d når man er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Her er d dessverre stille for tida, men d er mest pga bil skiten, har hatt litt problemer med å finne ut hva som feiler bakstillinga, i og med den sporer så forbanna, har byttet alt av foringer og lager i den, så jeg klør meg no jæ... i hodet nå.

Er bare disse leddene i mellom bærebru og travers som ikke er byttet, så jeg håper d er dem nå, og er d d, så begynner jeg med stereon ganske så snart igjen ;)

Merker at dette bygget her har tatt en enorm tid, men d blir sånn når d er en bruks bil, og man har andre ting og gjøre i samme slengen, men håper d blir gjort en del snart igjen på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Joda, dashen er påbegynt for lenge siden, men d tar så utrolig tid med å få fiksa bilen, har bestem at den skal være helt i orden før jeg fortsetter med no mere, så har jeg jo også begynt på skole, så man har liksom ikke mere tid av den grunn :(

Men håper å komme igang igjen før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d, går nå framover med bilen heldigvis, kjøpt på div foringer og stag, nå skal jeg ordne motoren, så nå ser d ut som at d blir no fortgang her. noe må jeg nå få ordnet, for jeg skal prøve meg konkurranse på våler 21-23mai ;) om bilen er ferdig eller ikke gjenstår og se, men den er såpass at jeg kan prøve meg på en liten konk, så for man iværtfall se åssen d går lyd messig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...