Gå til innhold

Bygger anlegg i 525TDS E34


Anbefalte innlegg

Finne ut hvor lyden fra diskant treffer etter at den reflekterer i feks ruta. :)

Greit å bruke det, men jaggu ikke altid det blir best å ha ting on axis heller Ronny :)

nei jeg vet d, men må prøve da vettu, tenkte å prøve off axis også, men skal se åssen dette blir først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har dempa begge kickene rikelig, så har jeg dempa under baksete og bagasjen, mere har jeg ikke fått gjort, pga både andre ting og at jeg ikke har så mye mer dempeplater igjen, så d må skaffes. så gulv,dører,torpedovegg og tak må også dempes, mye jobb d :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen blir det med dashen da ? Fått gjort noe mer på den ? Åssen har du planer om at den skal se ut til slutt?

Stå på, blir bra dette her : )

Har ikke fått gjort noe mer enda, rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid, håper d blir litt tidtil overs snart.

Kanskje litt vanskelig og forklare åssen den skal se ut, men skal iværtfall ha i 5,25" element som mellomtone, så skal jeg også felle inn diskant i vært hjørne, så er d mulig jeg bygger om luftutblåsningen i mitten til uttak til spiller for å få den opp litt høyere.

Håper du ser for deg litt åssen den blir da, om jeg for d til da med andre ord :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga har jeg hatt litt tid til overs og holdt litt på med stereon, men pga av at dashen er et langtidsprosjekt, så har jeg nå tatt meg tid til å teste et par DLS DUP 2,5" mellomtoner jeg har, og har dermed bygget nye baffler til dem på dashen, skal legg inn noen bilder av dem snart, er ikke så mye å se enda da dem er på laangt nær ferdig, men jeg vet hvor glad dere er i bilder :lol: hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...