Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

Vel, nå har d seg sånn at denne gamle karen her :wink: ........... begynner på skole 06 jan (anleggsteknikk) så da går d iværtfall ikke fortere med stereon dessverre, d hadde vært skikkelig gøy å fått kommet på konk til våren, men nå blir d ikke så allverden til tid da jeg blir mye borte, men er d noen i braskereidfoss området, som er villig til å hjelpe meg med div ting, som feks et sted å stå (iblandt) så hadde d vært kjempe morro :D kan jo selvfølgelig være behjelpelig med tips,råd og en hjelpende hand jeg også.

så sånn ser d ut for tiden nå dessverre.

gjør selvfølgelig noe når jeg har tid, men er redd d ikke blir så mye av d når man er hjemme.

• 2 months later...
Skrevet

Her er d dessverre stille for tida, men d er mest pga bil skiten, har hatt litt problemer med å finne ut hva som feiler bakstillinga, i og med den sporer så forbanna, har byttet alt av foringer og lager i den, så jeg klør meg no jæ... i hodet nå.

Er bare disse leddene i mellom bærebru og travers som ikke er byttet, så jeg håper d er dem nå, og er d d, så begynner jeg med stereon ganske så snart igjen ;)

Merker at dette bygget her har tatt en enorm tid, men d blir sånn når d er en bruks bil, og man har andre ting og gjøre i samme slengen, men håper d blir gjort en del snart igjen på bilen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Joda, dashen er påbegynt for lenge siden, men d tar så utrolig tid med å få fiksa bilen, har bestem at den skal være helt i orden før jeg fortsetter med no mere, så har jeg jo også begynt på skole, så man har liksom ikke mere tid av den grunn :(

Men håper å komme igang igjen før sommeren.

Skrevet

Takk for d, går nå framover med bilen heldigvis, kjøpt på div foringer og stag, nå skal jeg ordne motoren, så nå ser d ut som at d blir no fortgang her. noe må jeg nå få ordnet, for jeg skal prøve meg konkurranse på våler 21-23mai ;) om bilen er ferdig eller ikke gjenstår og se, men den er såpass at jeg kan prøve meg på en liten konk, så for man iværtfall se åssen d går lyd messig :D

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...