Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei! har en e 30 1986 mod 316

jeg har et lite problem, jeg tror clutch sylinderen mhar fått litt lekaskje. hvordan skal jeg fikse det?

noen som vet hvor jeg får tak i deler?

(:

Posted

takk for linker:)

jeg er ikke sikker på om at det er slave eller hovedsylinder.

men det lekker inn ved fotenden der clutchen er.

er dette hoved eller slave?

Posted

Den er ganske enkel å bytte. Skru av de tre bremserørene som går inn på den. Deretter skru ut de to mutterne som holder den til bremsekraftforsterken (tror det er 13mm). Blir fort litt søl med bremsevæske som lekker.

Husk å etterfylle bremsevæske å lufte bremsene etterpå.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...