Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interiøret er vel greit, er mange estoril biler som er levert med lyst skinn.. Syntes ikke det er så ille jeg.. Bilen ser fin ut den..

Skrevet

Såg fin ut den der:-) ikke ille interiør heller passa godt til bilen.

Kansje litt drøy pris men hvis den er godt ombygd så kan den være værd det. Har en gylden sjangse til å bytte alt av slitedeler som foringer og dempere når sånne ting gjøres.

Har en 1993 mod M3 til salgs jeg også, der alt er svart!! 185 000kr berre sånn for å nevne det 8)

Skrevet

Kansje litt drøy pris men hvis den er godt ombygd så kan den være værd det. Har en gylden sjangse til å bytte alt av slitedeler som foringer og dempere når sånne ting gjøres.

Har en 1993 mod M3 til salgs jeg også, der alt er svart!! 185 000kr berre sånn for å nevne det 8)

Mener seriøst at interiør passet :lol:

Skrevet

Ja eg ser annonsen på autodb;) Men har mykje heller lyst på org.

Skrevet

pen bil, er vel den fargen jeg tenkte å ha nå.

men grått dashbord weæææææ greit med setene de er greie nok med grått WÆÆÆÆÆÆÆ igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...