Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
bruk ledningsnett og hjerne som står originalt på motor

På ny eller gammal motor tenker du på? Det som står i bilen eller det på motoren eg skal bytte til?

Skrevet

bruk ledningsnettet og hjernen som er original til den motorn du bruker.

2.0 hjerne på 2.5 er jo ikke bra.

kan jo hende den ene motorn har bosch og den andre har siemens elnett også. Da passer d jo ikke.

Skrevet

Okai:)

Om begge er bosch, då går det sannsynlegvis bra å bruke eksisterande ledningsnett og kun bytte hjerne?

Skrevet
Okai:)

Om begge er bosch, då går det sannsynlegvis bra å bruke eksisterande ledningsnett og kun bytte hjerne?

hvorfor skal du absolutt bytte ledningsnett på motor??

ledningsnettet står jo fast på motorn. blir jo bare mye mer prakk og tillslutt ender du opp med mye feilsøking for at den ikke starter.

sett inn donormotorn med sitt eget originale ledningsnett med sin originale hjerne og koble det til bilens elnett.

Skrevet

Om du chipper hjernen til M50B20'n så går nok dette bra en stund. Styringen er jo like. Men jeg ville nå byttet til M50B25 hjerne til slutt ; ) (samt dysene, da jeg mener og huske at de er forskjellige)

Ledningsnettet fra M50B20'n kan du bruke. (Så lenge de f.eks er uten vanos begge to. kan ikke bekrefte om du kan bruke ledningsnettet/hjernen fra M50B20'n om M50B25'n har vanos osv. Tviler egentlig på det.)

Mye "synsing" fra min relativt gåene hukommelse, men ett forsøk verdt. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...