Jump to content

dashbord som har 1 cm glippe etter demontering! hvorfor?


Recommended Posts

Posted

Hei!

Jeg byttet coupe filter på en e36 coupe med airbag på pasasjersiden.

Etter jeg skulle sette på plass dashbordet så er det 1 cm mellom rom mellom selve dash bord lokket og dashbordet.

Nå har jeg tatt det inn og ut 2 ganger og det er like ille!

Før jeg tok det ut lå det helt innat uten mellomrom mellom lokket til dashbordet og dashbordet.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for og få den på uten mellomrom der?

Er veldig iriterende og se på, man ser akkurat skruene til dashen i mellomrommet jeg fikk etter demontering.

Har jo ingen betydning men jeg vil alt skal sitte som det skal :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...