Jump to content

Recommended Posts

Posted

Eg har eit problem med vindusheisene mine på min E36 coupe:(

Når eg trøkker ein gang på bryteren til ruta så går berre ruta ne ca 2-3cm.. Så eg må trøkke 40 ganga på knappen for at eg skal ta ruta mi heilt ned :S

Men når døra er open og ruta er nede så går det ikkje ant og kjøyra ruta opp, kunn nedover :S

Det er forbanna irriterande..

Takker for svar :)

Posted

Skift topic så kanskje du får hjelp. Det her er vel ikke noe STOOORT problem?

Var sånn min også. Ta av batteripolen, sett den på igjen, kjør ruta helt ned med knappen trykket inn, hold den nede i noen sekunder, kjør ruta helt opp med knappen inne og hold den nede noen sekunder. Kanskje du også hører et klikk. Da har du programert vindusheisen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...