Paddy Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Eg har eit problem med vindusheisene mine på min E36 coupe:( Når eg trøkker ein gang på bryteren til ruta så går berre ruta ne ca 2-3cm.. Så eg må trøkke 40 ganga på knappen for at eg skal ta ruta mi heilt ned :S Men når døra er open og ruta er nede så går det ikkje ant og kjøyra ruta opp, kunn nedover :S Det er forbanna irriterande.. Takker for svar
Bimmerlars Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Skift topic så kanskje du får hjelp. Det her er vel ikke noe STOOORT problem? Var sånn min også. Ta av batteripolen, sett den på igjen, kjør ruta helt ned med knappen trykket inn, hold den nede i noen sekunder, kjør ruta helt opp med knappen inne og hold den nede noen sekunder. Kanskje du også hører et klikk. Da har du programert vindusheisen.
Paddy Posted June 14, 2008 Author Posted June 14, 2008 Eg har allerede prøvd det :S det fungerte ikkje:S Men det er slik på begge sider:S
en325ic Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82490&highlight= les denne linken. har hatt samme problem.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now