LarsMagnus Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Hei, jeg er en gutt på 15 år som snart skal begynne med "18" års prosjektet. Planen er å bygge om en 318i 1994 mod til en 325.Hvor mye arbeid blir dette og hva må gjøres (Bremser osv) for å få det godkjent? Pris på ombyggingen ?JA, jeg har tenkt å gjøre jobben selv Har en pappa som har bygd opp mange biler, og jeg har selv skrudd og herja med bilder så lenge jeg kan huske.På forhånd takk for svar!Mvh Lars Magnus ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Kjøp en vraka e36 325 med papirer. Flytt over alt av understell og motor, så er den godkjent. Eller kjøp en m50b25 motor, og bremsene kan du ta ifra hvilken bil du vil av e36 utenom 318i og 316i. Det er like bremser på 318is-328.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMagnus Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2008 okey, hvilke av alternativene ville du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Du har 3 år på deg. Man velger da nr. 1. (og få igjennom en ombyggings søknad hos biltilsynet kan ta grusomt lang tid) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Skal ikke heller gå for M3 når du først er igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå