Gå til innhold

m535i e28


pingla
 Share

Anbefalte innlegg

jeg vurderer å selge bytte min 535i 86 mod pga div feil å mine 10 tommeltotter :( bilen er en ombygd 83 518 hvis jeg husker rett.. bilen er godkjent ombygd med 535 deler i vognkort... feilene er rust i enden av kanalene bak og i et jekkfeste bak tro jeg..d meste andre er blitt sveiset i gulvet..fremdørene er dårlige på innsiden(vises ikke no særlig på utsiden) å takluka er rusta..er senket men ikke godkjent..er ubalanse i mellomakselen pga at forrige eier har bytta ut original lageret å sveist inn et forsterka lager på den..er svart skinn i den,begge fremstolene er hel elektriske til og med nakkestøttene:).skinn interiøret er også helt å fint uten noen spesielle skader igrunn:).. tøff bil:) vet ikke hva noe slikt er verd så er mottakelig for bud evt bytte innbytte i en 325 e30 cab;) eller noe annet morsomt leketøy...mellomlegg kan gå begge veier :) felgene er helt nye med nokian dekk..8,5x18 - 9.5x18 med 255,35,18 bilen selges selvfølgelig billigere uten felger evt. ring hvis du lurer på noe 93095477..har en 84 525 delebil også som kan medfølge med gode dører...motor i denne skal visst også svive fint ifølge forrige eier men dør avogtil når den er varm av ukjent årsak...sviver ikke nå pga plukket div deler å sultne mus:(

9a842t11yqqhwtxrgbbf.jpg

w0p3dks0g30ybpelciy3.jpg

me3j52moyxi5upyso2su.jpg

y6eparn83akqw66kbau5.jpg

ravb0xqvckl2cu2rjdsp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemte å nevne at det er helt nye slissa skiver å red stuff klosser å nye hovedforinger i bakstilling å de 2 små foringene som ligger nederst husker ikke hva de heter men de følger også med helt nye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...