Jump to content

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted

gsbildeler.no og taste inn varenr hos Koed sin handlekurv. Vips.

Ellers kanskje de har brukt. Får ikke sett nå, da det tydeligvis foregår oppdateringer på siden.

Posted

Alt som er orginalt BMW handler jeg hos forhandler(strandveien auto), har enda ikke opplevd at de er dyrere enn noen som helst nettbutikk. Heller motsatt.

Posted

Prøv og legg orginalt delenr inn hos Koed, hvis du da tar prisen av frakten og deler på antall varer og legger til i forhold til hva enheten koster. Da ser du fort at Koed er rimeligere. f.eks, støyisolasjonsmatte til e30, nedre del, torpedo. 500 og noe hos GS (BMW sine priser pleier og matche helt vanvittig godt, på de fleste varer. utenom på skruer og clips, der er GS dyre). 500 og noe for matta hos GS, 420 hos Koed. dette er da med moms, men uten frakten som da er på 150 NOK. selvfølgelig, handler du kun denne, da lønner det seg ikke, men legger du til ett par varer, og fortsatt har den samme frakten eller blitt litt plusset på, så ser du det lønner seg.

Jobber ikke hos Koed, men jeg er bare meget, meget fornøyd med butikken!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...