Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det dags for å selge bilen min,

EDIT: ble stoppet i teknisk. fikk påbud om å vise bilen. bilen blir derfor godkjent i vognkort med dempere/fjører felger dekk og eksos. ved salg!

Info:

91 modell. importert i 2000.

2,0 24v

gått 245 000km. motor har dog gått noe mindre. men tørr ikke påstå hverken det ene eller andre.

hvite instrumentskiver.

2 sett med 18" de som står på nå er 18" AEZ felger . stått på M5 til TAM her inne på forumet.

andre settet er 18" M5 orginale felger. har i tillegg en sesong gamle vinterdekk på 16" stålfelg med råtøffe kapsler.

Inpro Framlykter (oppgradert til sterkere og bedre pærer) xenon i nærlys.

lysegråttskinn M/varme og armlene. (E32 interiør)3 eiket orginalt bmw ratt . simons effektanlegg 3 " fra katt. hatt den oppe på bukk og bank i bordet ikke funnet rust. dog noe rust i kanalene (bilde kommer) men dette blir i disse dager tatt. bilen har ny bakfanger etter at en stut rygga på meg å stakk av å la igjen ett tlf når som viste seg å være til en uskyldig person. derfor blir bilen lakkert nye kanaler og bak/framfanger + listene midten på dørene i bilens farge. blir også satt på nytt wieitech ultra Gt dempere å fjører i (35/35mm) anlegg kan også medfølge pioneer 6900 spiller. med frontsett og dele filter 6x9 og 3 10 " i bagasjen. nye bremser foran mai 08. sikkert noe jeg har glemt i farten. men bare å spørre.:)

kommentarer setter jeg pris på. men ser helst at salgstråden holdes ren.

bilen har nettopp fått ny olje, filter og vask utvendig/innvendig. og dog noen gamle bilder..

Mvh

Arne martin

92829185

innbytte mulig. 4x4 er grunnen til salg. dermed er 4x4 eneste aktuelle i innbytte.

på bildene er det mørkegrå som er til salgs.

t3qelq6yvxa3wl7inl97.jpg

nyb1e2207gj5xrx7l0wp.jpg

lnfww9o7mev3w7q85u2l.jpg

lgfv0n6bi26ug925fxy8.jpg

pnln9uxwh2gohiaya8qs.jpg

r09nlk39ze1m79j33h0k.jpg

fyfs1s3w7zrrprmx6o6p.jpg

vbtx8viq0dx3t4kh600h.jpg

ls42uslfwzre9cru61dl.jpg

vkoo9nxfmckabj58yaxf.jpg

Skrevet

takk takk:) tja er vel pen. men 91 modell å har jo med seg "historie" den å;) prøver å holde ting i orden. blir levert nypolert:) pris er BUD. satset egentlig på at noen hadde en navara/blazer de ville bytte jeg:P men åpen for bud. går raskere ved rask handel. går i allefall ikke under 25 000,-

Skrevet

litt vanskelig å sjekke;) siden motoren er fra bil i tyskland. og jeg ikke aner hvem eieren var der da jeg kjøpte den i norge:P mer fristet å bare drite i hele påstanden:P men kan si at motoren bruker ikke olje eller kjølevekse. å er rimelig frisk:D til tung gammel bmw å være;) powerfilter og effektanelgg er montert. deler følger med så kan selvfølgelig reverseres til orginal igjen. om ønskelig.

Skrevet

Har en potensiell kjøper dersom bilen ikke er solgt og befinner seg i rimelig avstand herfra ;)

Hvor holder du til? Brårud som i Nes kommune?

Bud: 28000kr

Lekker bil!

Skrevet

hehe.. bud notert. men ikke godtatt. bilen har i dag fått bygget ned forsterkeren hjulbrønn med voltmeter å plexiglass over. alt av lister å fangere blir tatt av i morgen å lakkert:) nye dempere å fjører på mandag. nesten lyst å beholde bilen selv jeg:D

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...