Gå til innhold

1991 E34 520i shadowline

A.Teserud
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det dags for å selge bilen min,

EDIT: ble stoppet i teknisk. fikk påbud om å vise bilen. bilen blir derfor godkjent i vognkort med dempere/fjører felger dekk og eksos. ved salg!

Info:

91 modell. importert i 2000.

2,0 24v

gått 245 000km. motor har dog gått noe mindre. men tørr ikke påstå hverken det ene eller andre.

hvite instrumentskiver.

2 sett med 18" de som står på nå er 18" AEZ felger . stått på M5 til TAM her inne på forumet.

andre settet er 18" M5 orginale felger. har i tillegg en sesong gamle vinterdekk på 16" stålfelg med råtøffe kapsler.

Inpro Framlykter (oppgradert til sterkere og bedre pærer) xenon i nærlys.

lysegråttskinn M/varme og armlene. (E32 interiør)3 eiket orginalt bmw ratt . simons effektanlegg 3 " fra katt. hatt den oppe på bukk og bank i bordet ikke funnet rust. dog noe rust i kanalene (bilde kommer) men dette blir i disse dager tatt. bilen har ny bakfanger etter at en stut rygga på meg å stakk av å la igjen ett tlf når som viste seg å være til en uskyldig person. derfor blir bilen lakkert nye kanaler og bak/framfanger + listene midten på dørene i bilens farge. blir også satt på nytt wieitech ultra Gt dempere å fjører i (35/35mm) anlegg kan også medfølge pioneer 6900 spiller. med frontsett og dele filter 6x9 og 3 10 " i bagasjen. nye bremser foran mai 08. sikkert noe jeg har glemt i farten. men bare å spørre.:)

kommentarer setter jeg pris på. men ser helst at salgstråden holdes ren.

bilen har nettopp fått ny olje, filter og vask utvendig/innvendig. og dog noen gamle bilder..

Mvh

Arne martin

92829185

innbytte mulig. 4x4 er grunnen til salg. dermed er 4x4 eneste aktuelle i innbytte.

på bildene er det mørkegrå som er til salgs.

t3qelq6yvxa3wl7inl97.jpg

nyb1e2207gj5xrx7l0wp.jpg

lnfww9o7mev3w7q85u2l.jpg

lgfv0n6bi26ug925fxy8.jpg

pnln9uxwh2gohiaya8qs.jpg

r09nlk39ze1m79j33h0k.jpg

fyfs1s3w7zrrprmx6o6p.jpg

vbtx8viq0dx3t4kh600h.jpg

ls42uslfwzre9cru61dl.jpg

vkoo9nxfmckabj58yaxf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:) tja er vel pen. men 91 modell å har jo med seg "historie" den å;) prøver å holde ting i orden. blir levert nypolert:) pris er BUD. satset egentlig på at noen hadde en navara/blazer de ville bytte jeg:P men åpen for bud. går raskere ved rask handel. går i allefall ikke under 25 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vanskelig å sjekke;) siden motoren er fra bil i tyskland. og jeg ikke aner hvem eieren var der da jeg kjøpte den i norge:P mer fristet å bare drite i hele påstanden:P men kan si at motoren bruker ikke olje eller kjølevekse. å er rimelig frisk:D til tung gammel bmw å være;) powerfilter og effektanelgg er montert. deler følger med så kan selvfølgelig reverseres til orginal igjen. om ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bud notert. men ikke godtatt. bilen har i dag fått bygget ned forsterkeren hjulbrønn med voltmeter å plexiglass over. alt av lister å fangere blir tatt av i morgen å lakkert:) nye dempere å fjører på mandag. nesten lyst å beholde bilen selv jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...