A.Teserud Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Da er det dags for å selge bilen min, EDIT: ble stoppet i teknisk. fikk påbud om å vise bilen. bilen blir derfor godkjent i vognkort med dempere/fjører felger dekk og eksos. ved salg! Info: 91 modell. importert i 2000. 2,0 24v gått 245 000km. motor har dog gått noe mindre. men tørr ikke påstå hverken det ene eller andre. hvite instrumentskiver. 2 sett med 18" de som står på nå er 18" AEZ felger . stått på M5 til TAM her inne på forumet. andre settet er 18" M5 orginale felger. har i tillegg en sesong gamle vinterdekk på 16" stålfelg med råtøffe kapsler. Inpro Framlykter (oppgradert til sterkere og bedre pærer) xenon i nærlys. lysegråttskinn M/varme og armlene. (E32 interiør)3 eiket orginalt bmw ratt . simons effektanlegg 3 " fra katt. hatt den oppe på bukk og bank i bordet ikke funnet rust. dog noe rust i kanalene (bilde kommer) men dette blir i disse dager tatt. bilen har ny bakfanger etter at en stut rygga på meg å stakk av å la igjen ett tlf når som viste seg å være til en uskyldig person. derfor blir bilen lakkert nye kanaler og bak/framfanger + listene midten på dørene i bilens farge. blir også satt på nytt wieitech ultra Gt dempere å fjører i (35/35mm) anlegg kan også medfølge pioneer 6900 spiller. med frontsett og dele filter 6x9 og 3 10 " i bagasjen. nye bremser foran mai 08. sikkert noe jeg har glemt i farten. men bare å spørre. kommentarer setter jeg pris på. men ser helst at salgstråden holdes ren. bilen har nettopp fått ny olje, filter og vask utvendig/innvendig. og dog noen gamle bilder.. Mvh Arne martin 92829185 innbytte mulig. 4x4 er grunnen til salg. dermed er 4x4 eneste aktuelle i innbytte. på bildene er det mørkegrå som er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 pris hadde du tenkt for denne da? Ser meget pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 takk takk:) tja er vel pen. men 91 modell å har jo med seg "historie" den å prøver å holde ting i orden. blir levert nypolert:) pris er BUD. satset egentlig på at noen hadde en navara/blazer de ville bytte jeg:P men åpen for bud. går raskere ved rask handel. går i allefall ikke under 25 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 jeg betaler selvfølgelig mellomlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian olufsen Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 feet bil har du mulighet til å finne ut hvor langt motoren er gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 litt vanskelig å sjekke;) siden motoren er fra bil i tyskland. og jeg ikke aner hvem eieren var der da jeg kjøpte den i norge:P mer fristet å bare drite i hele påstanden:P men kan si at motoren bruker ikke olje eller kjølevekse. å er rimelig frisk:D til tung gammel bmw å være;) powerfilter og effektanelgg er montert. deler følger med så kan selvfølgelig reverseres til orginal igjen. om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 bumpibump:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voon Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Har en potensiell kjøper dersom bilen ikke er solgt og befinner seg i rimelig avstand herfra Hvor holder du til? Brårud som i Nes kommune? Bud: 28000kr Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 hehe.. bud notert. men ikke godtatt. bilen har i dag fått bygget ned forsterkeren hjulbrønn med voltmeter å plexiglass over. alt av lister å fangere blir tatt av i morgen å lakkert:) nye dempere å fjører på mandag. nesten lyst å beholde bilen selv jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voon Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 har ikke mer enn 30000:/ Digga bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 hehe:P for spare;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voon Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Ja, ikke sant Skulle gjerne gitt akkurat det du vil ha for den, kan ikke huske å ha sett noe penere enn det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 ja fornøyd:P men mulig jeg kjøper meg S4 (sikker ikke populært å si her:P) men int i kjapt salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg