Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Sperrediff 25%, store typen til E30, med 3,64 utv.. : HBO 3500,- (Sendes mot forskuddsbetaling!!) Mest sannsynlig solgt!

- Sorte DE-lykter : Bud? (Gir dem ikke bort!) Mest sannsynlig solgt!

- M-tech 1 Bakfanger: 1500,- eller bud. (Brilliantsvart, men trenger lakk!)

- M-tech 1 Ratt i grei stand: 400,- eller bud. (Tror det er store typen, til E30 uten servo! Mangler emblemet i midten)

- M-tech 1 Sideskjørter: 500,- (Hentes?) (Brilliantsvart, men trenger lakk!)

- Tårnstag som har stått på en 325i E30: Kom med bud! Mest sannsynlig solgt!

- 1stk instrumentpanel som har stått på en 320i, tror det skal funke, men har ikke testet. Kom med bud!

- Noen hjemmesota baklykter til pre-facelift: 200,-

- 4stk 17" felger som minner om TSW Hockenheim.. Mangler senterkopper, og ene felgen trenger å sveises (har et lite hull som lekker) : Kom med bud!

- Har også en 3,5l (M30B35?) fra en 735i E23 liggende.. Mangler ledningsnett til hjerne og hjerne, har ikke hatt start på motoren, men tror den skal være bra. Står ei automatkasse på den. 1500-2000kr? (MÅ HENTES!)

Oppdaterer med nye ting etterhvert som jeg finner det fram.. :)

Har ellers mye greier liggende, bl.a et par m20b20 motorer i deler(topper,blokker,stempler,råder etc..), 320 mellomakslinger, 320differ, dashbord, bagasjelokk...

NB! Ønsker helst forskuddsbetaling, spesielt på store deler som evt må sendes. Diff, bakfanger, sideskjørter og sånt. Siden jeg har sett at det er noen her som har vanskelig for å klare å hente pakker som blir sendt i oppkrav.. :roll:

Vurderer også å selge en 1986 325i.

- Gått 250 - 260 000km, men speedometeret viser 234000km.

- Motor går veldig fint. Lite tikking, bruker minimalt med olje, og bruker ikke kjølevæske!

- Beige sportsskinn (Slitt førerstol som vanlig!)

- El.Takluke

- El.Vinduer (Virker ikke.)

- El.speil (herpa bryter!)

- Kjørecomputer

- Servo

- M-tech 2 ratt

- M3 vinge

- Årsavgift betalt

- Noe overflaterust her og der, men rett og fin i karosseriet

- En hjulbue må byttes!

- Noe uling fra girkassa (Tror det skal hjelpe å bytte olje)

Må EU-godkjennes. Det som må byttes er dempere(har liggende nye) og bremseslanger. Eu-godkjenner den muligens i løpet av neste uke

Kom med bud, da jeg bare vurderer salg.. Bilen er i daglig bruk.

Bilde000.jpg

Bilde031.jpg

Bilde030.jpg

Bilde032.jpg

Bilde033.jpg

Bilde029.jpg

Bilde014.jpg

Bilde023.jpg

Bilde022.jpg

Bilde027.jpg

Ønsker å bytte bilen i en E36. Kan betale rundt 10k i mellomlegg :)

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E30_89: Diffen skal være bolt-on den.. Jeg tok den av en 325i, og monterte den på en 320i uten problemer.. Brukte drivakslingene fra 320'en.. :)

MGR: 300 kr pluss frakt? Speedometer og turteller fungerte ihvertfall fint, men tror tankmåleren og temp.måleren er litt ustabil. Men det kan du jo evt ta fra ditt gamle instrument.. Mener det har gått 220 000km :)

Spiritus Sancti:

Har fått bud på 2000kr for DE-lyktene og Tårnstaget :)

Skrevet

Jeg er interresert i bakfangeren og sideskjørta dine. Kunne tenkt meg noen bilder av de. Har sendt deg PM. Hvilken bil har de stått på eller hva passer de på ?

Jeg har E30 325 Cab 86 mod

Skrevet

Hei kalle, har sendt svar på PM, men kan kopiere det inn her også..

Skal se om jeg får ordnet noen bilder.. Men delene ligger i garasjen til en kompis, og jeg har ikke tilgang dit hver dag.. Skal prøve igjen i morgen.

Delene har vært montert på en 2dørs pre-facelift bil, er svart farge, men trenger lakk!

Kan også legge til at jeg aner ikke om det passer på cab.. Vet bare at det har vært montert på en 2dørs / coupe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...