ajsandberg Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Grei stand, men må som sagt lakkes (og pusses seff.)
ajsandberg Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 De sorte DE-lyktene du tenker på? Har allerede fått bud på 2000 for lyktene og tårnstaget.
ajsandberg Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Opp.. Har lagt til en 325i som jeg vurderer å selge.. Diff, sorte DE og tårnstag er muligens solgt.
MGR Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 pris på komplette fjærbein til 325? med bremser og alt, og fjærer,dempere bak? også kanskje få en pakkepris med instrumentet også? funker lyset i det forresten?
kalleee Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Grei stand, men må som sagt lakkes (og pusses seff.) Ok, vist det ikke er noe sprekker eller hakk i bakfangeren og den er i god stand, så kjøper jeg den. Kunne tenkt meg og sett et siste bilde før jeg bestemte meg da. Sender du til stordalen ?
ajsandberg Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 pris på komplette fjærbein til 325? med bremser og alt, og fjærer,dempere bak? også kanskje få en pakkepris med instrumentet også? funker lyset i det forresten? Vet ikke om jeg har fjærbein til 325, men skal undersøke. Bilen jeg hugger er en 320 som er ombygd til 325, så vet ikke om det er 51mm fjærbein. Calipperne fra den har jeg montert på en 325i som jeg bruker, og vurderer å selge bilen.. Har muligens noen 320calippere liggende, vet du om det er samme? Lysene i instrumentet funker, men av og til funker bare ene sida. Da funker det å kakke litt under rattstammen, så slår det seg på igjen(kontaktfeil?) Men vet ikke om feilen er i instumentet, da det har vært sånn på flere jeg har prøvd
ajsandberg Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Grei stand, men må som sagt lakkes (og pusses seff.) Ok, vist det ikke er noe sprekker eller hakk i bakfangeren og den er i god stand, så kjøper jeg den. Kunne tenkt meg og sett et siste bilde før jeg bestemte meg da. Sender du til stordalen ? Skal kikke nærmere på fangeren idag, skal også se om jeg får tatt et bilde. Hvor er stordalen?
kalleee Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Det er på sunnmøre. Det er nok et stykke i fra Harstad..hehe..
ajsandberg Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Hehe, okei E36'n jeg skulle kjøpe ble solgt, enda eieren sa at jeg skulle komme å hente den på torsdag Så om noen vil bytte en E36(helst 318 og oppover) i en 325i E30, er det bare å sende en PM Kan betale rundt 10k i mellomlegg
Spiritus Sancti Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Opp.. Har lagt til en 325i som jeg vurderer å selge..Diff, sorte DE og tårnstag er muligens solgt. De er solgt, bare finn ut hva det er i frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå