Eirik1982 Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 Hmm, jeg hadde jo profil her, husket ikke det Tenkte å kjøpe meg bil å pjuske med mens jeg venter på å få igjen kortet Derfor skal jeg ha noe jeg alltid har ønsket meg, men aldri hatt. -E30- Men må være grei i karosseri. Gidder ikke karosserijobb, har ingensteder å gjøre det heller. Så tenkte jeg å høre med A-Dekk.no om han ville kvitte seg med et turbokitt =) Men. Må få kvittet meg med en regga suzuki 450 LTR
Eirik1982 Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 Ehhh.. Javel.!? Ja tenkte å fortsette med om det er noen som vet av noen e30 325 i trøndelag distriktet. javell, ikke sant.........
Sandersen Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Hmm vurdere og selge min nu da, pm vist interissert. http://www.garaget.org/?car=63884ℑ=891305
Eirik1982 Posted June 18, 2008 Author Posted June 18, 2008 Hmm vurdere og selge min nu da, pm vist interissert.http://www.garaget.org/?car=63884ℑ=891305 Hmm, den var rett og slett nydelig Sandersen! Har du tråd om denne på forumet? Eller kan se om jeg finner den tråden da. Men den der er ikke billig. Men så får jo jeg noen kroner for firhjulingen også da Tørr jeg spørre om pris?
Sandersen Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Eirik: pm Har 9k på konto nå sandersen!!!! ?? Med engang pm'er deg med kontonr not
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now