Jump to content

Hvilket effektanlegg lager fineste/råeste lyden? 6'er  

41 members have voted

  1. 1. Hvilket effektanlegg lager fineste/råeste lyden? 6'er

    • Eisenmann
      17
    • Scorpion
      10
    • Simons
      4
    • Ferrita
      0
    • sebring
      3
    • Supersport
      0
    • Supersprint
      3
    • Evosport
      0
    • Schmiedmann.no sin eksos
      0
    • Remus
      0
    • Orginalt eksosanlegg
      4


Recommended Posts

Posted

Dukker opp omtrent en eksosanlegg post hver uke, så tenkte å lage en avstemning slik at folk kan danne seg et bilde av hva folk flest faktisk liker!

Vurderer selv å skaffe meg ny eksos...

Er klar over at det er en del prisforskjeller osv men i denne avstemningen er det lyder som teller, kosta hva det koste vil. Er vel lydforskjell i eisenmann sprint/sport, simons Rustfritt/rust osv men det får heller bare være..

hva ville DU valgt? 8)

Posted

Ingen tvil om at Eisenmann fremhever sekserlyden til bmw på penest måte!

Det koster mye mer enn billigkonkurrentene som ikke er rustfri og omtrent det samme som de andre rustfrie konkurentene. Så blir litt feil å sammenlige de billige ikke rustfrie med de rustfrie.

Men sett vekk fra dette er det allikevel Eisenmann som fremhever lyden til sekseren på mest riktig måte etter min mening. Passe dyp og hissig samt raffinert ved rolig kjøring og ikke bare ett helsikkes bråk som du får fra mange av disse billige.

Har en kammerat som hadde en god kommentar om effektanlegg når jeg kjøpte.

"Har du kjøpt deg bråkeanlegg eller effektanlegg"

Nuff said og sikkert tydelig nok hva som fikk men stemme, selv om jeg har Supersprint selv :roll:

Posted

Dette klippet burde hatt 18års aldersgrense, for mer porno enn det her får du det ikke!

Nuff said 8)

Posted

Har hatt 3 biler med Eisenmann og 3 biler med Scorpion.. Scorpion lager desidert gromemst låt, men det kan kanskje blitt litt mye..eisenmann litt mer rolig...:)

Posted

Hadde selv Sebring på gamlebilen og det var fin lyd i den når du gav på. Når du stod i ro var det nesten ikke noen lyd i det hele tatt. Ville heller hatt den dype brummingen på tomgang som en del andre merker...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...