Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger et relativt fint interiør til e36 coupe, type M-tech svart skinn m. nakkestøtter bak. Interiøret har rullet over 200000 km. så det er jo litt slitt men ser helt ok ut. Eneste nevnbare er en del slitasje og et lite hull på førerstolen(se bilder!), pluss at vaieren som vipper seteryggen fremover må hektes på igjen eller eventuelt skiftes på førerstolen.

Selger også noen ORGINALE bmw felger i 17" med dekk, er igjen bra med mønster i dekkene. Felg: 7,5"x17" et41, dekk: 215/45.

Har også dempere og fjører som har stått på en 328i cab e36, dette skal vistnok være M-tech. Alt dette skal bort, så det er bare å komme med bud, men for å gi en liten indikasjon på hva jeg vil ha igjen: Interiør: ikke under 5000. Felger: ikke under 3000. dempere/fjærer: 1000 kr. evt. bud.

joz336phiw5d4zns9ltd.jpg

6wrsvuj7ykvphou59xmh.jpg

5ph59qmb8ew9kk8oefpv.jpg

dsd3divjffom7d2x2e24.jpg

4xstxa8h2971zcmyfrh3.jpg

Skrevet

Jeg har problemer med å sende PM til folk, så jeg skriver her i stedet for. Er ikke interisert i noe bytte, og jeg har ikke fått noe bud på interiøret enda, det selges for 5 tusen hvis noen kommer med det innen noen andre eventuelt byr mer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...