GentleGiant Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Selger et relativt fint interiør til e36 coupe, type M-tech svart skinn m. nakkestøtter bak. Interiøret har rullet over 200000 km. så det er jo litt slitt men ser helt ok ut. Eneste nevnbare er en del slitasje og et lite hull på førerstolen(se bilder!), pluss at vaieren som vipper seteryggen fremover må hektes på igjen eller eventuelt skiftes på førerstolen. Selger også noen ORGINALE bmw felger i 17" med dekk, er igjen bra med mønster i dekkene. Felg: 7,5"x17" et41, dekk: 215/45. Har også dempere og fjører som har stått på en 328i cab e36, dette skal vistnok være M-tech. Alt dette skal bort, så det er bare å komme med bud, men for å gi en liten indikasjon på hva jeg vil ha igjen: Interiør: ikke under 5000. Felger: ikke under 3000. dempere/fjærer: 1000 kr. evt. bud.
GentleGiant Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Jeg har problemer med å sende PM til folk, så jeg skriver her i stedet for. Er ikke interisert i noe bytte, og jeg har ikke fått noe bud på interiøret enda, det selges for 5 tusen hvis noen kommer med det innen noen andre eventuelt byr mer.
iNthe Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 kan du sende interiøret med norcargo eller lignende? isåfall er jeg interessert for 5 lapper
GentleGiant Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Er ikke interisert i å sende, har rett og slett ikke tid til å drive med det. Ikke no stress å kjøre fra mandal da, gjorde det her om dagen selv jeg.
GentleGiant Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 hm.. Ingen intresert i billig interiør altså?
GentleGiant Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 Interiøret er SOLGT. Men, har fortsatt 17" hjulene og m-tech understellet til cab til salgs! Felgene ser fine ut og dekkene er nesten nye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå