Gå til innhold

slettes

Rino
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer og bytte min 1992 Bmw 318is, ønsker og bytte i 4 dørs eller stv.

(trenger en litt mer barne vennlig bil)

Send pm om du har noe og bytte i, er åpen for alle forslag bare det ikke er kia, hyundai, ford eller noe annet søppel.

Litt om bilen:

1992 Bmw 318IS coupe, gått ca 245000km

Har hatt bilen ca 1 år og har byttet, skiver og klosser rundt om, dempere foran, 1 bærekule. 1 hjullager bak. ellers ble det bytta en del foringer før jeg fikk den i bakstillinga. ny clutch og trøstelager for ca 1.5 år siden.

Bilen er senka 40/40 men ikke godkjent i vognkort, FK angeleyes men den ene lykta har sprekt glass. lykter med hvite blinklys bak (ikke på bildet)

Feil med bilen er:

1 abs føler mangler så den funker ikke, dårlige dempere bak så dekka subber litt. (225/40-18 med felger som kjenner til alle fortauskanter i drammen men rister ikke :D )

sliter litt dekk så den burde hvert på 4 hjuls kontroll.

Seteryggen på høyre side funker ikke.

noe rust.

starter som ikke altid slår inn.

Svartmaler ikke bilen men greit og opplyse om feilene :D hvert utrolig fornøyd med bilen men litt tungvindt og ha barn i den.

Ikke noe særlig mer og skryte av men har du spørsmål send en pm.

Årsavgift for 2008 er betalt, skal på eu 9 mnd i år.

bilder083.jpg

bilder084.jpg

bilder085.jpg

bmw3.jpg

bilder079.jpg

bmw5.jpg

bilder077.jpg

PS: bildene lyver litt, bilen ser ikke like blank og strøken ut i virkeligheten.

høyre hjulbue er litt værre nå en for 1 år siden da bildene ble tatt.

Edit: glemte og nevne shortshift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk min annonse her;) 520 i shadowline;) skal egentlig ha 4wd. men dette fristet litt:P

Bilen din så knall fin ut så det frista litt men må nesten tenke litt på det, skal være ærlig og si at det frister litt med en bil som går under literen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 4 months later...
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...