Bergen_ Skrevet Juni 16, 2008 Share Skrevet Juni 16, 2008 Hei. Nåken som veit om eit garasje/verkstedslokale på sotra, bergen vest, ev. askøy? Med plass til et par biler. Vi er ikkje så mange, så det bør ikkje vere så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Kan og vere interessert i og gå i lag med nåken på eksisterande, eller på eit litt dyrare lokale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Må vel vera nokre gamle nedlagte lager/fabrikklokale som står tomme rundt omkring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Kan vera eg har funne eit lokale i fana. Får nærare info i helga. Nåken som er interessert å vere med på dette i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Kan være interisert i det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Har vore å sett no i helga. Det var ei gamal løa utan strøm, uisolert og ganske knotete å komma til, så det slår eg frå meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 Hei. Er på leiting etter lokale på nytt. Har ein bil ståande som eg skulle fått på veien før våren kjem, men må ha lagre- og skruplass til den. Gjerne med tilgang på løftebukk. Send meg gjerne ei melding om du veit om nåke som kan vera av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Har fått tilbud om å leige lagerlokale i ein del av eit større bygg på Sotra. Bygget har eigen port og grei tilkomst. Det er ikkje isolert, men bygget er eit enkelt industri/lagerbygg av nyare dato med lys og straum. Men, det har vore brann her tidligare, så alt varmtarbeid må foregå utomhus fordi det ligg eit vedutsalg i båsen ved sida av. Bygget egnar seg derfor kanskje best til rein lagring. Kunne godt tenkt meg denne plassen til eigen bruk, men det blir litt dyrt for meg åleine. Dersom dette høyrest interessant ut, så gje meg ein lyd, så kan vi diskutere nærmare detaljar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Då har eg leigt lokale på Laksevåg ei stund. Her er god tilkomst, elektronisk nøkkelkort for adgang og fleire bedrifter i samme lokale. Hjelpsom og imøtekommande utleigar. Har plass til ein til dersom det er nokon som er på utkikk etter plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå