Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nåken som veit om eit garasje/verkstedslokale på sotra, bergen vest, ev. askøy? Med plass til et par biler. Vi er ikkje så mange, så det bør ikkje vere så dyrt.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
Skrevet

Hei.

Er på leiting etter lokale på nytt. Har ein bil ståande som eg skulle fått på veien før våren kjem, men må ha lagre- og skruplass til den. Gjerne med tilgang på løftebukk. Send meg gjerne ei melding om du veit om nåke som kan vera av interesse.

• 2 years later...
Skrevet

Har fått tilbud om å leige lagerlokale i ein del av eit større bygg på Sotra. Bygget har eigen port og grei tilkomst. Det er ikkje isolert, men bygget er eit enkelt industri/lagerbygg av nyare dato med lys og straum. Men, det har vore brann her tidligare, så alt varmtarbeid må foregå utomhus fordi det ligg eit vedutsalg i båsen ved sida av. Bygget egnar seg derfor kanskje best til rein lagring. Kunne godt tenkt meg denne plassen til eigen bruk, men det blir litt dyrt for meg åleine. Dersom dette høyrest interessant ut, så gje meg ein lyd, så kan vi diskutere nærmare detaljar.

• 1 year later...
Skrevet

Då har eg leigt lokale på Laksevåg ei stund. Her er god tilkomst, elektronisk nøkkelkort for adgang og fleire bedrifter i samme lokale. Hjelpsom og imøtekommande utleigar. Har plass til ein til dersom det er nokon som er på utkikk etter plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...