webah Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 hei, jeg har hørt fra mange at årsavgiften skal bli billigere fra og med 1. juli -. 08. er dette sant? jeg klarer ikke finne ut av det..
Johnny Bravo Posted June 16, 2008 Posted June 16, 2008 om en bil har vært uten skilt fra før nyttår og du skilter på den etter 1. juli så slipper du vel unna med å betale halve årsavgiften. Er det ikke slik da folkens?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now