Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg mektig irritert. Det satt hvite instrumenter i bilen da jeg kjøpte den. Dette er noe som har irritert meg i lengre tid, da man tydelig kunne se at det bare var hvit film som var limt over instrumentene. I dag bestemte jeg meg for å fjerne filmen så ting skulle se riktig ut.

Jeg startet med klokka. Det var ingen sak i hele tatt. Bare å ta av filmen og sette det sammen igjen. Overraskelsen kom først da jeg begynte på instrumentpanelet. Her har en eller annen luring skrapet bort det svarte belegget over instrumentene før hvit film ble limt på. Sikkert for å få mest mulig lys bak filmen. Jeg er nå den "lykkelige" eier av oransje instrumenter.

Er det noen som har et instrumentpanel å selge meg? Helst så fort som mulig. Det hadde hjulpet meg meget, for dette ser virkelig ikke ut!

Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

Skrevet

hehe. du kan kjøpe mitt panel når jeg får det nye. Jeg skal ha tak i et fra 6.cyl bil, da jeg bygger om til 325. Så da er mitt gamle leding. Det har gått 218000, er litt sprekker i glasset, men glass har du vel.

Skrevet

Glasset er brukanes ja:) Si fra når du har fått deg nytt instrument, så får vi se om jeg har skaffet meg nytt enda eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...