Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann, må ha av dørtrekket på passasjer siden. Hvordan er det best å gå frem for å ikke herje for mye. Og hvordan er Det forskjellige festet?

Fint hvis noen kunne fortalt meg det så slipper jeg å prøve og feile for mye :P

86 E30 2 dørs

Posted

Innvenndig dørhåndtak sitter i 2 skruer,vindus-sveiv sitter i 1 skruer,og du må huske å ta av knoppen til dørlåsen.

Resten av dørtrekket sitter i klips(som kan trekkes/smettes rett av),som sannsynligvis ikke er like hele når du er ferdig,siden disse er over 20år gamle.

Posted

klipsan ryker heller ikke så lett;) ikke gjort det på noen av mine biler i allefall... er lett og få av.. kneppe av klipsene i nerkant og på sidene, så løfte opp;)

  • 4 years later...
Posted

Nei, jeg bare prøvde meg frem. Tok jo 5 min :P

Edit: Hvor kan jeg kjøpe høyre fremre siderute billigst, tro? :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...