jelpoole Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Hei Må ha av gasseren på bilen min da pakningen mellom gasser/luftfilet og resten av motoren har røket... noen som vet om noe enkel trimming som kan gjøres mens gasseren er av? vil helst at det skal være mulig å gjøre uten å kjøpe noe ekstra deler... på forhånd takk
Rovderacing Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Har liggende dobble weber forgassere til den motoren som kan hjelpe litt på
jelpoole Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 naaaaai trukke jeg gidder det... ikke noen tips med luftfilter eller noe?
Bimmerlars Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 naaaaai trukke jeg gidder det... ikke noen tips med luftfilter eller noe? Ta det bort. Det hjelper litt
Fliid Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 noen som vet om noe enkel trimming som kan gjøres mens gasseren er av? vil helst at det skal være mulig å gjøre uten å kjøpe noe ekstra deler...på forhånd takk Det finnes ingen enkel trimming som ikke koster penger. Har du ikke penger så for all del, la den være slik den er.
jelpoole Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Skrevet Juli 1, 2008 hmmm er det sunt å fjærne luftfilter da? kommer ikke masse dritt i motoren da?
Bimmerlars Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Jo, det stemmer, men er ikke så mye mer man får gjort når man bare har av forgasseren. Kan jo polere innsugsportene osv. Alle monner drar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå