Frode_E30 Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Hvilket kompressjonsforhold er det på en 1986mod 325ix?
Frode_E30 Posted June 17, 2008 Author Posted June 17, 2008 86mod er vel uten kat? Vanlig 1986 325i har vel 9.7:1?
325ixturbo Posted June 25, 2008 Posted June 25, 2008 86mod er vel uten kat? Vanlig 1986 325i har vel 9.7:1? uten kat ja, du har ett skille i 10 mnd på avgass krav der, men også ett skille i 87 den motoren kan ha 9,4-1 i komp så har du 88 som alle har 8.8-1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now