Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
legg no ut noen bilder der man faktisk ser fargen på bilen, ingen somkjøper en bil i svarte natte uten å se den orntli..

Må vel bare legge meg flat.. Hehe...men det var desverre de eneste bildene jeg hadde. Nye bilder på plass! :wink:

Skrevet

Nå er det jo bare 3 dager siden du la den ut, kan ikke forvente at du får napp med en gang. Og som e46diesel skriver, vil tro responsen blir mye bedre med noen ordentlige bilder.

Skrevet
Nå er det jo bare 3 dager siden du la den ut, kan ikke forvente at du får napp med en gang. Og som e46diesel skriver, vil tro responsen blir mye bedre med noen ordentlige bilder.

Nei, det kan man selfølgelig ikke vente. Nye bilder på plass.

Skrevet

Nå da? Om det ønskes bilder av/opplysninger om konkrete ting så er det bare å spørre. Kan også nås på 97091647 for nærmere info.

• 2 weeks later...
Skrevet
Følger det med originale baklykter?

Ja, det gjør det. Mye penere enn de som står på nå er de også!

Men det var vel derfor du spurte regner jeg med :)

Skrevet

Alle som eventuelt skulle være interesert/har spørsmål ang. bilen oppfordres til å ta kontakt. Pris kan diskuteres.

God Helg! :wink:

Skrevet

Jepp jepp... når jeg skulle kjøre hjem i kveld var høyre bakdekk totalt FLATT! :x Så nå selges bilen med splitter nye bakdekk.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

hey there, du som var inntr i innbytte til min 320diesel husker jeg.. stasjonvogn, den er til salgs ennå.. får jeg ett godt innbytte er jeg med... send meg PM om du har ett godt tilbud, jeg skal ha rundt 175-185 000 for min...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...