Ad|oS Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Har 2, muligens 3stk Microfiber vaskehansker til salgs. Desverre ikke fått prøvd dem selv da jeg ikke ser mye vits i å vaske en krasjet bil Har hvertfall hørt at det skal være veldig mye greiere å vaske bilen med disse enn en vanlig svamp. Dessuten slipper du at svampen riper opp lakken... Et par fordeler med den: - Trekker skitt inn i det tykke plush-microfiberet - Supermyk og behagelig å jobbe med - Vaskes i vanlig vaskemaskin Usikker på pris, så legg inn bud.
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Skrevet Juni 17, 2008 Helt nye ja. Kan vel selge dem for 160kr inkl frakt!? Da blir det litt billigere enn i butikken
iNthe Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 tar en jeg å.. kan jeg ikke bare komme inn til krsand å hente?
Tommy Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Fikk "votten" i posten på Lørdag, takker for rask og ryddig handel.
marararius Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Bruker disse selv Utrolig fornøyd med de.. Synd du ikke får prøvd dem selv
Ad|oS Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Har en igjen som jeg skal bruke når jeg får meg bil igjen
///Mysild Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 du kan komme og prøve på min vinduene eller noe, der du ikke kan lage riper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå