Ad|oS Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Ble kjøpt for å ha på min E36, men glemte jo å sjekke hvor mye klaring jeg hadde på felgene i forhold til hjulbuene. Var så lite at jeg ikke kunne bruke dem, så nå kan jeg like godt selge dem i stedet for å bare ha dem liggende å støve ned. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 4&type=new Selger dem på GS for 1490kr + frakt nå under kampanjen, men ordinær pris er 1862,50kr. Selger dem for 1500kr inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Bare å komme med bud ja, men ikke noe veldig hastverk med å selge dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 He-he.. Ble gratis bump i allefall. Har ikke hastverk med å kjøpe heller, da jeg fabrikerer slike selv, på en kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Og med BMWCCN rabatten har noen av oss den kampanje prisen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Bare å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Slike stag er gull verdt for de med stor motor. Jeg har retta opp mine bakhjul til 0.5` neg camber for å få mere grep, å det er STOR forskjell på grep og dekkslitasje! Med 500+hk er det fint lite grep med de -2,5 gradene jeg hadde før montering av slike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 hei send pm me eventuell minstepris så er eg kansje intrisert.. stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxide Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Du burde legge inn en post på bmw-deler selges...det er der flest ser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Er klar over det, men da dette ikke er "orginale" deler tenkte jeg at den kunne ligge her. Ser det ble litt feil i ettertid, men unødvendig å legge ut en lik tråd i den delen av forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå