_Ludde_ Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Sliter litt med at jeg har mistet 1 kjørelys og begge høylysa. Dette skjedde en dag jeg var ute å kjørte i regnvær, og dynamoen min lada ikke bra nok.. Lysa forsvant ett etter ett og har ikke siden kommet tilbake. Lurer på om noen har hvert borte i dette før, eller som vet hva det kan være for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Du får sjekke om pærene virker. so er det vel sikring og relè som står for tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ludde_ Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 ikke no galt med pærene, og finner ingen gåene sikringer, men vet ikke helt hvilke reler det er da..:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ludde_ Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 noen som vet hvilke reléer det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ludde_ Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Fant ut istad, hos meg er det oransje relèer. men siden det ikke var noe galt med disse, så tok jeg en ny runde på sikringene, og var der som var problemet ja... så nå fungerer alle lysa igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå