cmn Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Legger ut bilen for en kamerat. Bilen er Lachssilber metallic, og har M-tech 1 styling. Han får ikke svart på meldinger, så sms er ingen vits. Men bare å ringe! Det går jo også an å spørre her, så skal jeg svare på det jeg veit og spørre han om resten Eier/selger heter Christer, og nummeret er 95705477. Her er link til anonnse på autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Har du gjort noe med toppen på bilen, er de originale stempler, råder og veiv. Ser også at bilen har prøveskilt, er de mulig å få den registrert.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 Som sagt, ikke min bil. Innmaten er original. Kjører på 0,45 i trykk mener jeg. Trengs bare å ta eu-kontroll for å få skilter sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 yeah, hehe...bare å ta eu kontroll på bil med turbo du er heldig vist du får det til uten å ha en kompiss eller.no til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Er den kjørbar, er jeg mulig intressert, kan man ikke bare senke turbotrykket yttrligere? så effektøkning ikke overstiger 15%, da har det vel ikke noe og si om bilen har turbo eller ei, eller ossen er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Hehe, "bare" å ta eu kontroll så får du ut skiltene. Ja, hvorfor gjør han det ikke selv? Hele tiden ser jeg folk som selger bilen sin som skriver, " er bare å gjøre ditt" så blir den godkjent. "bare gjøre datt, så blir den godkjent". Jaja, det er ikke bare bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2008 Bilen er kjørbar ja. Grunnen til at han ikke har tatt eu-kontroll er fordi han ikke har hatt bilen så lenge og jobber mye. Han har rett og slett ikke hatt tid. Vet om flere plasser den fint kan vises uten at turbo spiller noen rolle. Bilen kommer nok på skilter så fort han har tid. Men om han gidder å selge den da han får skilter er usikkert. Prisen vil vel i såfall bli en litt annen tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 Hvis han er så opptatt med jobb så er det jo bare å sette bilen utenfor verkstedet kvelden før å hive nøkkelen der de bruker å legges. Så kan han hente bilen ferdig Eu ok dagen etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 yeah, hehe...bare å ta eu kontroll på bil med turbo du er heldig vist du får det til uten å ha en kompiss eller.no til hjelp Javel.. Skal slenge inn en tråd når bilen min er eu ok jeg. Kjenner INGEN som vil jukse gjennom en eu, men eu godkjente forrige turbo saken uten problemer. Hvis han er så opptatt med jobb så er det jo bare å sette bilen utenfor verkstedet kvelden før å hive nøkkelen der de bruker å legges. Så kan han hente bilen ferdig Eu ok dagen etter! Ikke alle som liker og hensette biler over natten på slike steder vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tormentor Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Hehe, "bare" å ta eu kontroll så får du ut skiltene. Ja, hvorfor gjør han det ikke selv? Hele tiden ser jeg folk som selger bilen sin som skriver, " er bare å gjøre ditt" så blir den godkjent. "bare gjøre datt, så blir den godkjent". Jaja, det er ikke bare bare.. det er bare bare...i henhold til eu direktivet så har ikke ett verksted som tar eu kontroll en dritt med hva som sitter under panseret..dem skal bare sjekke om motor er tett og ikke lekker og sånn...skulle ønske folk visste hva dem prata om før dem åpna kjeften ...det har ikke noen betydning om det sitter turbo da eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 skulle ønske DU viste hva du snakket om jeg! du kan få en 9'er feil som er forevisning til trafikkstasjon. En kompis av meg fikk akkurat dette, og den kan du bla annet få om du har gjort endringer utover hva som er beskrevet i vognkortet. senkesett, større hjul, spacere, motor, etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Som jeg har hørt så har ikke verkstedet lov å si noe om det sitter en turbo på eller ikke. de har jo ikke noe med det. som jeg har hørt ivertfall. de skal bare gå igjenom lista. ikke noe mer enn det. så er aldri noe stress å eu godkjenne en bil med en annen motor eller med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 er bare å se hva jeg har hatt av biler. har aldri hatt problemer:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 skulle vært skøy og sett akkurat hva reglene sier om dette. man skulle jo tro at de kunne si noe om ikke maskinen stemmer med det som står i vognkortet. er det ikke spesifisert hvilket nummer på motor som hører til hver enkelt bil? (matching numbers ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 http://www.auto85.no/kontrollseddel.pdf her er jo skjema. punkt 9 kan du til og med få om de mener du har mye støy, avgasser etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg