Øyvind F Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 Hei! Har fått meg nytt komponentsett (alpine spx-13REF), men vet ikke hvordan eg skal koble det! Noen som kjenner dette komponentsettet og vet hvordan det skal kobles?
bmw520 Posted June 18, 2008 Posted June 18, 2008 d kobles nok som alle andre kompsett tenker jeg, følger d ikke med koblingsskjema da?
todleif Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Du tar høgtalerledninger ifra forsterker til inngangen på delefilter. So tar du ifra utgangene på filteret til høgtalerene som det står på filteret. (tweeter = diskant) Hugs å koble pluss og minus på høgtalerledningene på rett plass! (dvs ikkje bytt om pluss og minus!)
Øyvind F Posted June 19, 2008 Author Posted June 19, 2008 problemet er at på delefilteret står det ikke hvor høytalerledningene fra forsterkeren skal inn, og wooferen (5,25" høytaleren) i settet er 2-spolet, er det da bare å ta pluss til pluss og minus til minus på wooferen?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now