Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Har fått meg nytt komponentsett (alpine spx-13REF), men vet ikke hvordan eg skal koble det!

Noen som kjenner dette komponentsettet og vet hvordan det skal kobles?

eqz74rd3vybflve2ly6v.jpg

Posted

d kobles nok som alle andre kompsett tenker jeg, følger d ikke med koblingsskjema da?

Posted

Du tar høgtalerledninger ifra forsterker til inngangen på delefilter. So tar du ifra utgangene på filteret til høgtalerene som det står på filteret. (tweeter = diskant) Hugs å koble pluss og minus på høgtalerledningene på rett plass! (dvs ikkje bytt om pluss og minus!)

Posted

problemet er at på delefilteret står det ikke hvor høytalerledningene fra forsterkeren skal inn, og wooferen (5,25" høytaleren) i settet er 2-spolet, er det da bare å ta pluss til pluss og minus til minus på wooferen?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...