urk Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 tok en shine av bila innvendig , bytta ut høytalere foran og bak og bytta setetrekk. Når jeg glad og fornøyd kjører hjemmeover ser jeg at viskerne kun funker på 3de hakket (raskeste) , el vinduene funker ikke og sentral låsen funker heller ikke. sikringene er i orden. Regner vel med at jeg har kommet borti et rele ? tips om hva og hvor jeg kan begynne å lete ? 520i -93 mod
Ballder Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 På min 88 mod. så henger det to stk reler bak og oppimellom det hulrommet som høytaleren nede ved beina sitter. Venstre side. Var der feilen lå ang. spyler som ikke virket på min. Det ene releet jobber ved betjening av pusser/spyler på min, så kanskje det er slik hos deg også.
urk Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 takk for tipset .. husker det var trangt der da jeg holdt på å knotet..så kan godt være der. ser også at det el.soltaket ikke funker også .. (er det noen plass alle disse har noe felles samlingskobling som jeg kan ha greid å rive ut?) skal iallefall begynne v.foran. kan vel være under baksetet også antar jeg ..
urk Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Skrevet Juni 19, 2008 alt var på plass foran så tok en titt bak etter at jeg fant disse trådene http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... E5s+visker og en link til den hovedsikringen : http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... e_link.htm som viste samme symptomene. Batteriet ligger i baksetet på denne. .Sjekka over sikringene og kontaktene jeg så og tok ut og satte på plass sikringen som står nærest batteriet. Sannsynligvis en kontaktfeil siden alt funka fint etterpå. (vel sentral låsen har ikke vært god før heller da ..siden den bare drar ned låsen foran + bagasjerom.. hehe .. men nå kan jeg iallefall dra på ferie)
Ballder Skrevet Juni 19, 2008 Skrevet Juni 19, 2008 Sånn skal det være. Ikke alltid like artig med slike feil, men når løsningen kommer såpass fort og "lett", så er det nesten gøy. God ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå