kanutten Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 hei,jeg oppdaget en liten vannlekkasje rundt termostathuset på min 1992 520 i. jeg kjøpte nytt pakningsett hos bavaria,sette inneholdt 2 o-ringer,og en stor papir pakning. skal også papirpakningen brukes? det var ikke en slik på da jeg demonterte termostathuset. eg syns også at den ikke helt passet ,da endel av den lå litt over den røde o-ringen. jeg har enda lekkasje rundt termostathuset,etter skifte av o-ringer.papir pakninge ble ikke brukt. takk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now