Jump to content

Ta av radiator topp? m20b20


Recommended Posts

Posted

Hei,

Noen der ute som vet om det er mulig å ta av det plastdekselet som sitter på toppen av radiatoren? Dvs. slik at det er mulig å sette det på igjen :P

Har fått en mikroskopisk liten sprekk på toppen av dekslet som leker litt. Har prøvd det meste for å få den tett, lim, silikon, varmepasta, smelta plast osv. Men vannet kommer seg alltid gjennom og løsner det som sitter på uansett.

Noen tips?

Posted

har aldri prøvd å ta det av selv, men tror ikke du får d på igjen uten at det vil lekke..

jeg har tettet radiatorer med araldit 2 komponent lim. Både på alu og plast. nøkkelordet er renhet. bruk en dremel/borrmaskin med stålbørste på eller sandpapir så det blir en ru overflate, da får limet feste.

pass på at området du skal lime er helt tørt for vann

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...