icc Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Hei, Noen der ute som vet om det er mulig å ta av det plastdekselet som sitter på toppen av radiatoren? Dvs. slik at det er mulig å sette det på igjen Har fått en mikroskopisk liten sprekk på toppen av dekslet som leker litt. Har prøvd det meste for å få den tett, lim, silikon, varmepasta, smelta plast osv. Men vannet kommer seg alltid gjennom og løsner det som sitter på uansett. Noen tips?
Rogern Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 har aldri prøvd å ta det av selv, men tror ikke du får d på igjen uten at det vil lekke.. jeg har tettet radiatorer med araldit 2 komponent lim. Både på alu og plast. nøkkelordet er renhet. bruk en dremel/borrmaskin med stålbørste på eller sandpapir så det blir en ru overflate, da får limet feste. pass på at området du skal lime er helt tørt for vann
icc Posted June 19, 2008 Author Posted June 19, 2008 Takk, har en pakke liggende så skal teste det ut.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now