DreamDog Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Håper å få raske gode tips her på forumet. Min E39 (M5) 1996 mod fortsetter å gå seg varm etter at både vannpumpe og termostat er skiftet. Har gjentatte ganger luftet (opp og nedoverbakker) og etterfylt med vann/kjøleveske uten at dette hjelper. Ingen varmluft kommer i bilen, og nederste slange blir faktisk til tider varmere en øvre slange. Kan ta med at når eg holder 2-3k kommer det stort sett bare damp, og må virkelig ruse maskinen for å få væske ut av lufteventilen. Fra ventilen nærmest vannpumpen kommer det ikke vann ut, bare damp. Merker og at når motor stanses, kommer det litt damp ut eksosrøret. Kan topp-pakningen være gåen? Hva gjøre eg videre? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellsigvald Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 det er toppakningen som er gåen, mulig toppen har vridd seg hvis du har kjørt den varm over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreamDog Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Hei kjellsigvald, og takk for svar. Det var et kort og bombastisk svar må eg si, og fryktet selv dette. Har faktisk bestilt toppakning og time til bilen Bilen har aldri blitt kjørt i "varm tilstand", så håper dette går greit selv om det svir i pungen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 O.T 520i M5 er det en ny modell fra BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreamDog Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 Jepp Den heter vel riktig 520i E39, men ville bare poengtere at det er en M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå