Jump to content

Recommended Posts

Posted

Håper å få raske gode tips her på forumet.

Min E39 (M5) 1996 mod fortsetter å gå seg varm etter at både vannpumpe og termostat er skiftet.

Har gjentatte ganger luftet (opp og nedoverbakker) og etterfylt med vann/kjøleveske uten at dette hjelper.

Ingen varmluft kommer i bilen, og nederste slange blir faktisk til tider varmere en øvre slange.

Kan ta med at når eg holder 2-3k kommer det stort sett bare damp, og må virkelig ruse maskinen for å få væske ut av lufteventilen.

Fra ventilen nærmest vannpumpen kommer det ikke vann ut, bare damp.

Merker og at når motor stanses, kommer det litt damp ut eksosrøret.

Kan topp-pakningen være gåen?

Hva gjøre eg videre?

På forhånd takk for svar.

Posted

Hei kjellsigvald, og takk for svar.

Det var et kort og bombastisk svar må eg si, og fryktet selv dette.

Har faktisk bestilt toppakning og time til bilen :?

Bilen har aldri blitt kjørt i "varm tilstand", så håper dette går greit selv om det svir i pungen :lol:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...