Shalabert Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 Kjøpte meg et karbon emblem til rattet, syns det så litt dumt ut å sette det rett over, så tenkte man skulle ta av det originale... (det skulle jeg aldri gjort). Fikk av stort sett alt, utenom 5 biter rundt som ser ut til å gå inn i rattet, sitter bom fast! Prøvde å sette det nye emblemet bare utenpå der, men ble ikke bra pga de bitene som satt igjen i kantene. Hva gjør jeg nå? Må jeg ut med hele den midtre delen av rattet? (airbag og horn?)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now