Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tittet litt på nettet og der er det noen råe e36er som har et panser som går i ett med grillen så det blir en e46 look front,

Det er en forhandler i moss som har sånne styla e36er med samme panser, Noen her som vet om forhandlere som har?

Tittet på gs og bs og ingen av dem hadde, bs har sykt lang ventetid også..

Også kunne jeg tenkt meg e46m3 look fanger med bedre passform en hva rieger har!

Takk for svar :)

Skrevet
Hei!

Tittet litt på nettet og der er det noen råe e36er som har et panser som går i ett med grillen så det blir en e46 look front,

Det er en forhandler i moss som har sånne styla e36er med samme panser, Noen her som vet om forhandlere som har?

Tittet på gs og bs og ingen av dem hadde, bs har sykt lang ventetid også..

Også kunne jeg tenkt meg e46m3 look fanger med bedre passform en hva rieger har!

Takk for svar :)

Vi har just blitt forhandlere av WS, de har en slik conversion pakke.

http://www.norvatio.mystore.no/ds_produ ... ts_id/9097

Skrevet

Sørg for å legg ut bilder av dette når du har gjort det

Er meget skeptisk til slike endringer da formene på resten av bilen ikke tilsier det.. Er få fangere jeg syns passer så dårlig til E36 som det M3 E46 fangeren gjør.. Men lykkte til, og husk bilder ;)

Skrevet

La gutten style som han vil :P men er helt enig..

Er liksom hvem man prøver "imponere".. Du akn si så mye du vil at du bygger biler for degselv, men hvis den ikke er verdt noe for noen andre, så er det bare tull likevel...

Den høyeste krediten du kan få, er kredit fra kjenner og andre engasjerte.. Enkelt og greit..

Skrevet
La gutten style som han vil :P men er helt enig..

Er liksom hvem man prøver "imponere".. Du akn si så mye du vil at du bygger biler for degselv, men hvis den ikke er verdt noe for noen andre, så er det bare tull likevel...

Den høyeste krediten du kan få, er kredit fra kjenner og andre engasjerte.. Enkelt og greit..

lol bygger du bil fordi andre skal syns den er rå ? :lol:

jeg bygger siden det er sykt morro , og det er enda gøyere å kan style bilen og forme den slik du vil ha den selv.

vis du bygger bil bare for å "imponere" så har du gått på en smell, da skulle du velg coupe , får det er coupe flest folk liker.

:wink:

Skrevet

Bygger bil for megselv som jeg ønsker andre skal like ja..ja.. Enkelt og greit.

Appropo dette så kan du forsåvidt ikke sammenligne din form for "bygging" med min form for "bygging".. Slenge på M-tech er ikke akkurat for å imponere noen.. Det er rett og slett så vanlig at jeg personlig aldri syns det vekker noe oppsikt. At du bygger for din egen del er vel og bra det, for det er ikke noe "wow" faktor over å bygge en M-tech 328?

Om det kommer for å bygge bil for at andre skal synes den er rå.. Altså... Hvis du først skal legge ut vannvittig mye penger i en bil, hva bygger du for da? For at du skal verdsette din egen bil, for å kunne føle at du har formet den slik du vil? Da hadde jeg vel heller kjøpt meg en ny som jeg kunne tatt vare på, i stedet for å halvveis restaurere og bruke tusenvis av kroner for å få bilen i en stand som i det hele tatt gjør den VERDT å bygge på..SÅ glad i gamle biler er jeg da ikke, kunne GODT tenkt meg en ny.. Har lagt ut 160 000 på ett halvannet år i bilen min. Som du sikkert skjønner da så er ikke det å betale forsikring og lån på en helt ny BMW noe problem da? Det var bare ikke slik jeg ønsket å prioritere. Om jeg skulle hatt en Bmw m-tech, så hadde jeg vel heller brukt de pengene på kjøpe M-tech styling til en NY BMW, i stedet for å kaste de bort på en gammel..

Om jeg skulle valgt coupe eller sedan? Hvorfor i h***** skulle jeg valgt coupe fordi de fleste liker den i utgangspunktet.. Det var IKKE det som var ideen med bygget. Meningen var å bygge noe som det absolutt ikke fins så mange av. Noe jeg med stolthet kan si er sant..

Så om jeg bygger for at andre skal like bilen. JA.. Om jeg bygger fordi jeg liker å bygge: JA, men jeg kunne ikke tenkt meg å gått på noe så "stort" igjen.. Jeg sier stort fordi 160 000 av egen lomme på halvannet år ikke akkurat er annet en MYE, for en med vanlig inntekt. Om jeg bygger bilen fordi JEG skal like den: Selvfølgelig. Jeg gjømmer meg ikke akkurat i bilen min. Jeg er stolt av den, og jeg er stolt av å ha bygd den slik JEG ville hatt den, etter en ide som jeg selv har valgt, med ett utgangspunkt jeg selv har valgt. Det er svært svært få ting med Bmwen som ikke er gjennomtenkt 2 ganger.. Om jeg ønsker at andre skal like bilen min: selvfølgelig. Om jeg hadde brukt 160 000 kroner og folk syns bilen min var stygg, hadde jeg jo følt meg som en IDIOT..

Så om du tenker på å sammenligne meg med andre som monterer m-tech på bilen, fordi de selv syns m-tech er fint. Vel og bra det da! Men som sagt, det blir jo aldri noe wow over det. På vei til Våler så jeg kanskje 3 røde Bmwer med m.tech og M5 felger. Du kan rett og slett ikke sammenligne min tankegang om at jeg ønsker at andre skal like bilen, med folk som bare slenger opp noe som alle syns er "OK"

Edit: Skriveleifer og endring.

Skrevet
Nei, tolket du det slik? Bygger bil for megselv ja.. Enkelt og greit.

Appropo dette så kan du forsåvidt ikke sammenligne din form for "bygging" med min form for bygging.. Slenge på M-tech er ikke akkurat for å imponere noen.. Det er rett og slett så vanlig at jeg personlig aldri syns det vekker noe oppsikt. At du bygger for din egen del er vel og bra det, for det er ikke noe "wow" du driver med likevel..

Synes du motsier deg selv...

Skrevet

rettet på det nå.. ble helt feil

Edit: kan jo ikke annet enn å flire av det her.. Om noen TROR jeg bygde bilen for at den skulle stå i garasjen hjemme, i stedet for å kunne ta den med på utstilling, så blir det jo bare helt helt feil.. Når jeg har bygd den med tanke på utstilling så MÅ jeg jo selvfølgelig innrømme at jeg har bygd den med tanke på at andre skal like den, selv om jeg understreker at jeg ALDRI har gjort noe med bilen som jeg SELV ikke liker.. Jeg hadde ikke kasta på noe som alle andre likte, om jeg ikke likte det selv..

Skrevet

BTW: Gikk opp ett lys for meg nå at jeg kanskje ikke bygger så mye etter hva folk synes likevel :P Jeg gir egentlig blanke i hva du mener om bilen :D Jeg syns den er skamrå.. Men litt såret blir jeg, om noen sier den er stygg.. Det kan jeg innrømme..

Og ikke ta disse innleggene som jeg er sur og grinete altså.. For det er jeg ikke, de kom bare litt krasst frem.. :P:shock:

Skrevet
Det er jammen ikke hver dag du ser en KOMPLETT m-tech E36, så SÅ "vanlig" er det ikke.

Helt enig, jeg er sikker på at det er flere e36 på veiene som er "oppjåla" på et eller annet vis enn det er komplette M-tech.

Til trådstarter: Tenk deg godt om før du gjør dette og se på masse bilder. Etter min mening er det ikke pent, men det kan være ok å se på hvis resten av bilen også er modifisert i samme stil. Skal du selge bilen med en slik modifikasjon vil du nok få færre interesserte. Men som nevnt av andre, du gjør som du vil.

Skrevet
Det er jammen ikke hver dag du ser en KOMPLETT m-tech E36, så SÅ "vanlig" er det ikke.

Kan vel kanskje ikke si noe i mot deg på den.. Er mye jalla med diffusor og lignende.. HELT komplett M-tech kan jeg innrømme er sjelden vare, hvertfall om man tar med interiør også.. Greit nok, kan IKKE si deg i mot på det.. Men inntrykket bilen gir er fortsatt det samme.. BTW: M-tech fanger er jo den fineste fronten, er en grunn til at jeg har valgt den selv. Den flyter med linjene, har ikke for store luftinntak, før syns jeg nettingen skulle være i chrom, nå syns jeg svart er best.

Så trådstarter,, Det som VAR poenget mitt er:

Dersom du bygger bilen for degselv, er jod et vel og bra.. Så lenge du er fornøyd så er målet oppnådd. Dersom du bygger bilen for at du liker å vise den frem, så tenk deg litt om. Jeg vil anbefale å droppe den fangeren, og dersom du ser mange nok biler med E46 front så skjønner du nettopp hvorfor. Du vokser litt på det med årene, og ettersom du har sett mye stylede biler.. Da finner du fort ut at det som var kult før, kanskje ikke er det beste (selverfart).. Men så igjen, om du bygger bilen for degselv, drit i hva vi sier om fanger. Bygger du den for degselv skal DU være fornøyd. Ikke eventuelt andre som måtte mene hva de vil.. For å hjelpe deg litt på vei, her er noen E36'er med M3 fronter

v1wbb3ep1h5da6hagpfx.jpg

vjb2xcb6x6jezj621h7z.jpg

v6jr8k8wmlydq2ftapdu.jpg

g1fxfvbfflzd3s7b0n7m.jpg

yjp7aio1eaaf5dq1fhgu.jpg

0igoz7amzvuvq10tgs8u.jpg

0fqh9d5cp27pr0mks1sy.jpg

5la2zbnef3huezefj0uj.jpg

hlkwxo0iab8hosvo7l0r.jpg

m8f9gjr5vllipq2tehql.jpg

croxn5klj3wlin9ypjg3.jpg

t93hase3qex1uqa05ap3.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...