bmw735ia Posted June 19, 2008 Posted June 19, 2008 hjelp folkens. halla endelig fant jeg et forum for biler med stor B. jeg har et lite problem. håper det er lite.jeg har skaffet meg en 735ia. 90 mod. henta den i kristiansand. bilen gikk bra. men når jeg skulle rygge den ut dagen etter så gikk motoren bra men kassa rørte seg ikke., fikk feilkode på dashen. har nullet ut dem men fortsatt ingenting skjer. har bytta ny olje. å ere som e gærdi solan? trenger noen råd og tips hva jeg bør gjøre. har en kasse til som jeg tenkte og bytte med. er automat det og. men har lyst og sette in manuell. men jeg er usikker. help me.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now