Micro_RaCeR Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 hei, på kjøre comp min får jeg et par feil meld. code tacho. noen som veet hva det betyr? 90 535
BoSJo Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Noe har skjert seg med din Code Plug. Har du flaks er din Code Plug ikke gått til helvete. Code Tacho betyr at der er uoverens stemmelser i den info som ligger i din Code plug. Prøv å dra ut CCM modulet som sitter i sikrings boksen, la det ligge i en time, og set det da i igjen. Hjalp det ikke, da tar du av strømmen, tar ut CCM modulet igjen, ta ut Instrument Cluster. La det ligge til dagen etter og monter det igjen. Er problemet der fortfarende veit ikke jeg om annet end ny Code Plug desverre
Micro_RaCeR Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 hva er en code plug. hvem av de er ccm modulet?
BoSJo Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Code Plug sitter på baksiden av instrument clusteret : IKKE ØDELEGG PLOMBERINGEN før du har testet litt forskjellig først. Denne lagre info som KM.Stand, VIN Nummer, Kalibrering for speedo og diverse CCM (Check Control Module) er det minste av de to store moduler som sitter i sikringsboksen.
Micro_RaCeR Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 aha. riktig derfor speedo har hoppet litt da ja. morro. ja ut å prøve seg fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå