Hulders Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Da har jeg hatt den første driftsstansen på bilen min Kjørte som vanlig og plutselig ble styringa ufattelig treg, og det tikket inn feilmelding på feilmelding. Det viste seg at viftereima (vet ikke engang om det heter det på disse bilene..) hadde hoppet av. Noen som har erfaring med dette på disse bilene? Er dette en "vanlig" feil eller bare uflaks? Bilen er inne på Bavaria nå, og jeg er redd jeg må ha en hel helg uten bil!!
Hulders Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 Da er bilen tilbake Det viste seg at reima bare hadde hoppet av uten noen forklarlig grunn.. Synes dette høres veldig rart ut, men mekanikerene på Bavaria har vel peiling. Gutta på Bavaria hadde aldri hørt om dette tidligere - noen andre som har vært borti dette fenomenet, og om det er noe jeg burde gjøre for å unngå at det samme skal skje igjen?
Sir Hofstad Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Er strammehjulet som er problemet vil jeg tro?
Hulders Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Det er fullt mulig at det var strammehjulet som var problemet i utgangspunktet.. De snakkes iallfall om at de ikke kunne finne noenting som helst.. Rart, men beviser vel bare at godeste Murphy er tilstede overalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå