jensemann23 Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Spørsmål 1: Er det mye pes å lufte clutchen etter at jeg har hatt ut girkassen? Jeg skal beholde m40 girkassen som sitter i nå, må jeg ha den ut sammen med motoren, eller kan jeg la girkassen sitte og bare sette inn m50 motoren og skru den sammen med kassen mens den sitter på plass? Spørsmål 2: Jeg skal bytte svingarmer og bremser bak til skivebremser, har alt liggende komplett. Men er bremsesylinderen til trommelbremsene lik som den som er til skiver? Eller må jeg bytte sylinder også? Hva med bremsekraftforsterkeren?
Dirty Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 du skrur ut clutcharmen er 2 bolter så tar du ut motoren med girkassen på så setter du den bare inn igjen å skrur til når motoren står i, skal ikke lufte no
jensemann23 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 oki:) takk for tipset. Har du flere gode tips og ting jeg kan ha bruk for ved motorbytte? Funker den gamle radiatoren hvis jeg bytter viftetunnell?
jensemann23 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 Det sitter clutchplate på m50 motoren fra før, tror du den passer inn på m40 kassa?
Dirty Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 du må bruke alt av clutch osv fra m50 er det 325 nytter det ikke med no 318 clutch kan bruke radiatoren, jeg brukte den bytta fra 318is. men har nå radiator fra en 325, kjørte hele sommeren med 318is radiator så det skal nok gå bra!
jensemann23 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Skrevet Juni 21, 2008 oki. Er det noe tilpasninger som må gjøres med clutchen som sitter på m50-en tror du? Trenger jeg det sentreringsverktøyet? Som sagt så sitter clutchen fast på m50-en så det ser ut som det bare er å smekke akslingen rett inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå