Gå til innhold

Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

nei enig! men nå var dette min første gang på den banen, får kjørt litt mer å hjelper det nok litt på og med farta og farta på hjula :D

første gang på bane med turbomotoren der og så "kjenner" jo ikke bilen helt sånn ennå heller, med m5 motorn hadde det vært no annet :P men den hadde jo ikek orka en dritt :P hehe

+ att di dekka jeg tok med (4 sett) blei brukt opp på 10 runder kanskje, så var håpløst å få kjørt mye :P :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører mye rundt der og hadde ikke satt pris på å møtt en e28 i sleng rundt diverse svinger i området. hold villmannskjøring med forbikjøringer med hjulspinn osv på lukka område/bane

hvertfall om det er dette du kaller rolig kjøring.

bare for å ha siste orde :-P for dette kom ikke fra rett gutt :-P

trur du må passe på deg selv jens :-D huska ett par episoder ifra deg å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen, ja 210 3,45. Tjæ. Lyst på 3,64 el 3,73 egentlig :/

Hæ, trodde poenget med turbo var og ha lange gir. Eller er motorn for slapp. :lol:

Deilig med ny bil. Kun 3333km. :)

joda er greit med lange gir, men når man tenker på kurven på motoren som ikek begynner før rundt 3000, og med 3,07 til 3.45 så er man som regel aldri over 3000 når man er ute å kjører :P det som er litt teit, + att frøya banen er trang (og att jeg ikke kan den) så kan det være litt sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Morty999 changed the title to Morty's Tråd. s313-> "Morty`s Garasjetråd" Nytt bygg :) 135i E81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...