Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hva betaler du i forsikring på denne?

Forsikring koster 5000kr i delkasko og 12.000kr i full kasko. Det er med 50% bonus.

Nå har jeg endret prisen til kun 339.000kr. LØP OG KJØP

Skrevet

Ser du skriver det kun er opp til 99 de hadde motortrøbbel. Jeg trodde det var til og med 2000. Hvordan skiller man de? Finnes det et chassisnrskille?

Skrevet
Ser du skriver det kun er opp til 99 de hadde motortrøbbel. Jeg trodde det var til og med 2000. Hvordan skiller man de? Finnes det et chassisnrskille?

Jeg trodde det først også, men så drev jeg å leste masse på M5board.com, og da oppgraderte de visst dette på 2000 modellene. Skjedde i mars i 2000 mener jeg. Og min er jo en april modell, så den ble med på den oppgraderingen. Og når min har gått så langt uten trøbbel med motor, så kan det stemme bra det.

Skrevet
drømme vogn det der ja :) vi kan jo bytte likt

2001 530dat touring

Har en til som vil bytte en 530DAT 2001. Må nok ha litt mellom skal det være aktuelt. Ser de ligger på nettet fra 210-260.000kr nå. Lå en 2002 modell med alt utstyr ute for 250. Gått 160.000.

Skrevet

takk takk Hofstad :) har litt lyst på m5 jeg ja men jeg driver å flytter så det er begrenset med tid, nett å penger for tiden, men M skal jeg ha :D:bmw:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...