tommrich Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Har fått en type knirke/hyle lyd når jeg trør inn clutch pedalen, er en e46 2000 mod, så det er hydraulisk overføring. Noen som har hatt samme problemet?
Dirty Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 skal vel laaangt bak før det ikke er hydraulisk trøstelageret kan synge på siste værs. men kan også være pedalsettet da vis det er knirkelyd ?
Deep Dish Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Har fått en type knirke/hyle lyd når jeg trør inn clutch pedalen, er en e46 2000 mod, så det er hydraulisk overføring. Noen som har hatt samme problemet? Jeg har også denne knirkelyden, høres veldig godt på utsiden av bilen.! Irriterende.!!
tommrich Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 skal vel laaangt bak før det ikke er hydraulisk trøstelageret kan synge på siste værs. men kan også være pedalsettet da vis det er knirkelyd ? Har sjekket alt med pedalene, men er et stempel/sylinder til clutchpedalen, prøvde å ta litt crc på dette og da forsvant lyden et par pedaltrykk så var den tilbake igjen :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå