Jesse Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 850'n er fremdeles med ødelagt girkasse, har som sagt fått tak i en brukt en. Han som bytter den har problemer med og få av de øverste festene til girkassen, skal visst være EKSTREMT trangt der! Har også hørt andre har slitet med dette. Noen som har noen tips? Takker for svar, vil virkelig få den på veien igjen!
Margarus Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 diverse forlengere og ledd under i fra skal gå. enklest med en som skrur under å en som entrer pipa oppi motorrom. jeg fikk ikke til den metododen selv nor jeg skulle løsne di på en 520e34. torx fastnøkkler va løsningen for meg. da fikk jeg di opp men ja di sitter noe jævlig vis di aldrig har vert opp før. tror bmw har skrudd dem til med noe låse middel., lykke til
Jesse Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 Ja, ettersom jeg har forstått er det ikke mulighet og komme nær de uten og måtte løsne forstilling og motor, har prøvd med alle mulige forlengere og ledd :/
Micro_RaCeR Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 E34 og alle andre bmw er ikkkkke likt som på 850. så det er sagt.
Jesse Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 Nei, glemte og nevne at det var en automat kasse. Noen som vet`?``
Bimmerlars Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Antar at han har skrudd girkassetraversen fra karosseriet, slik at kassa er slept ned i bakkant?
Jesse Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 Girkassen sitter fremdeles i 4 skruer boltet til motoren. fikk et tips fra en på forumet, leste i en manual. Må visst løsne den behholderen til kjølevæske og slike ting i bakkant av motoren for og komme til! Skal se om dette fungerer
Micro_RaCeR Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 motoren er del vis løs. men gir kassa flytter seg ikke mye ned. er heller ikke mulig å komme til bak fra på 850 på de øverste boltene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå