Tsbusa Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Må ikke ha motor eller gear eller noe.. Heller ikke interiør. Men må være hjul på bilen, og ratt osv. så den er trillbar. Send PM eller sms på 41 55 15 63. Helst i møre og romsdal/trønderlag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Juli 10, 2008 Share Skrevet Juli 10, 2008 har en komplett 87 518 med minimalt med rust. pm ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Bumper denne. Noen som har e30 eller e28 kaross til salgs i møre? med understell så den er flyttbar.. trenger ikke noe spess med interiør eller motor. Kan kanskje ha andre bmw modeller også... PM meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKE28 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Jeg har en 525 E28 til salgs. Ikke i Møre, desverre Sjekk AutoDB-kode: 1946903 Du kan få med en billig 3.5L motor også, hehe. Bytter gjerne E28`n i E30-deler, da det er neste påbegynte prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 hehe, kjøpe tilbake gml motorn min mener du jah;) høhø. Har snart en til overs igjen uansett, så trokke jeg trenger det..;P Blir langt unna dette sjø.. men jeg vet no av den noda;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå