Bmw 523iat Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Hei, har nå vært å handlet ny bil, denne gangen falt valget på en 99mod 530d stasjonsvogn, originalt med m-tech understell++ manuellt gir. Valget var ganske enkelt da den kun har rullet 116000km siden den var ny! Er meget godt fornøyd med den, med unntak av en del lakk riper, og en klunke lyd når jeg slipper gassen i gir.chippet med tuning box til 232hk og 490nm, drar godt! Meninger om doningen?
Deep Dish Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Gratulerer med ny bil.....! E39 er go bilen sin det.!!
DieselVegard Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 232hk? Jeg mener å ha lest at turboen ikke leverer luft til så mye, men er jo artig med høye tall
Bmw 523iat Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Takker:) er e39 jeg liker best av alle bmwer! Hadde vært gøy å målt på rulle. går en god del bedre med manuellt gir! Angående effekt se her, det var der jeg kjøpte chippen: http://www.chiptuning-direct.dk/bmw/530 ... cr_da.html
Ad|oS Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Gratulerer med ny bil! Likte bedre den gamle, men nå ville du jo ha touring så Sportsseter og skinn er alltid fint, men prøv å få byttet ut treverket. Noen planer for bilen? Felger? Senk?
Bmw 523iat Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 takk takk! Tror den kan bli kul, selv om du likte den gamle bedre:) dette er ett bra utgangspunkt i å med at den har så lav km.stand. Har noen langtids planer: Hele m tech spoilersettet og kanskje 4 dobbel eksos ala m5 bak. Litt større felger etterhvert, + angel eyes xenon facelift lykter! For se hvor mye jeg tar meg råd til.
Ad|oS Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Alt har potensiale! Fordelen med lav km-stand er jo at du mest sannsynlig vil ha den lengre. Ser ikke noe i planene dine om bytting av treverket hehe Blir nok bra uansett
fast Dog Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Grise tøft!! Sykeste bunndraget eg har kjent!! Pokker så denne går az...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå