egniii Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut en tråd om min bil, en 2000 mod BMW e46 320. Bilen er i meget bra stand og er kun kjørt knappe 96 000 km. Kjøpte bilen av "Tessa888" her på forumet, og takker for en hyggelig handel Ting som er gjordt med bilen: - Angeleyes (Løse ringer som er satt inn slik at de originale Xenon lyktene er beholdt !) - Justerbart senkesett ( usikker på merke men ble oppgitt til kr12500 av selger) - Nye 18" Felger Ting som skal på plass: - Ny front fanger - M-List på bagasjelokk - kansje øyelokk ?!?! - kansje sleppe den lenger ned mot bakken. Innvendig er det beige skinn innteriør som er så og si helt strøkent ! Bilder sier vel mer en 1000 ord så ...
ChrZZ Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Du må trykke på opplastning selv.. så legge bilde-linkene inn selv..
egniii Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 er det vanskelig og justere høyden på justerbart senkesett ?? må jeg ha den på bokk, eller kan jeg bare jekke den opp ?
egniii Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 nå har jeg bestillt meg ny frontfanger valget falt på en Kerscher front fra gsbildeler gleder meg
Jamal Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Det her var fint! Skal få på ringer og felger til uka bytte til svarte blinkers hadde kanskje vært noe?
egniii Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Skrevet Juni 28, 2008 ja jeg har vurdert svarte blinkers, men får se ! det er jo sinnsykt tøft må vertfall få skifta di eggeplommene i blinklysa mine
torodd Skrevet Juni 28, 2008 Skrevet Juni 28, 2008 Pen bil. Men syns ikke at du skal sett på øyelokk, ser så trist ut...
egniii Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 nja, vi får se må få levert frontfangeren til lakkering snart, så blir det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå