Simen Malerbakken Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Hei, først av alt vil jeg takke Hagenise for god monteringshjelp med å få min e36 sammen igjen etter hellakkering. (Som forøverig kostet meg ca 10 000,- med ripefri klarlakk og svart metallic) Nå viser det seg i middlertid at taket ikke vil gå, dvs dekselet åpner og taket kommer opp, men når dekselet har gått ned vil ikke taket gå lenger. Så prøvde jeg å nullstille det hele, da ville bare dekselet gå, men ingen ting ellers. Nå gadd jeg ikke mer og dro ut nødutløseren og vippet på taket, men kunne godt tenke meg å få det til å gå igjen, ganske snart.. Ganske åpenbart at feilen ligger hos operatør og ikke i bilen, kan noen fortelle meg hvordan jeg skal gjøre dette? På forhånd takk.
Simen Malerbakken Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Humm ingen som vet noe her? Noen som har en fremgangsmåte for nullstilling? mulig jeg gjør feil...
nalegutt Skrevet Juni 24, 2008 Skrevet Juni 24, 2008 Send meg ein pm med mail adr så skal jeg sende deg en link om nullstilling:) Stein arild
Simen Malerbakken Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Skrevet Juni 24, 2008 Send meg ein pm med mail adr så skal jeg sende deg en link om nullstilling:)Stein arild Takker det er gjordt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå